Praktisk info


  • Leje af lokaler
    - Afholdelse af selskaber i separate lokaler koster 2000 kr. i leje og kan kun betales fysisk i vores restaurant. Bemærk at reservationen ikke er gyldig før leje af lokale er betalt. Beløbet kan ikke refunderes.
    Det er ikke muligt at leje lokale og medbringe egne forplejninger mod betaling.
    Ønsker man derimod at leje lokale til møde eller lign. kun bestående af drikkevarer, vil der være et tillæg på 2000 kr. for de 2 små lokaler (Salon 2 og Stalden) og 3000 kr. for de 2 store lokaler (Keglebanen og 1. sal)


  • Varighed
    - Det er ikke muligt at blive i lokalerne længere end den tid man har
    sammensat til sit arrangement og ønsker man forlængelse skal dette oplyses SENEST dagen før.


  • Priser og tilbud
    - Vi tager forbehold for prisændringer og alle priser og fremsendte tilbud er
    først gældende ved endelig reservation og betalt leje af lokale.


  • Kuverter
    - Nøjagtig antal af deltager skal
     oplyses dagen inden, da dette vil være det bindende. Har man forudbestilt menu ved bordreservation i restauranten,
    betales der også for det antal som bliver oplyst dagen inden.
  • I vores separat lokaler er det minimum 20 betalende kuverter i vores 2 mindre lokaler (Salon 2 og Hestestalden) og minimum 30 betalende kuverter i vores 2 større lokaler (Oppe og Keglebanen).
    Har man ikke forudbestilt menu endnu, betaler man for det antal man ankommer på selve dagen (dog vil vi gerne have besked hurtigst muligt, hvis man allerede ved om man bliver flere eller færre, så vi kan få det til at passe med vores andre
    reservationer for den pågældende dag.)

  • Opdækning
    - I de separate lokaler, sørger vi altid for at der er dækket op med duge, servietter, tallerkner, bestik og glas, alt efter hvordan menuen er sammensat.
    Vi sørger også for blomster og lys. Ønsker man andre former for pynt, blomster eller bordkort, bedes i selv medbringe dette. 

    Mener man ikke selv at have tiden til det, hjælper personalet gerne
    så godt som muligt med at sørge for at det bliver fordelt på bordene, men det skal senest afleveres i restauranten dagen inden.
    KONFETTI ER IKKE TILLADT !
    Medbringes der konfetti alligevel vil man blive opkrævet 500 kr. i gebyr for ekstra rengøring. Tages restaurantens blomsterdekorationer med hjem, vil man blive opkrævet 350 kr. i gebyr pr. blomsterdekoration.


  • Musik og larm
    - Vi elsker god musik og derfor er der i de forskellige lokaler anlæg til rådighed,
    dog er det også muligt at medbringe sit eget.
    Da vi har beliggenhed midt på Frederiksberg, med søde naboer, ønsker vi at
    forblive gode venner med dem alle.
    Derfor er der begrænsning på hvor højt musikken kan spilles efter kl.23.00
    Vi beder vores gæster om at holde vinduer og døre lukket, så larmen bliver holdt så godt som muligt, indendørs.
    Vi er dog stærkt overbeviste om at den stadig er høj nok til at man ville kunne danse
    og more sig.


  • Bordreservation
    - Det er ikke muligt at bestille specifikke borde, men vi gør selvfølgelig
    vores bedste for at kunne efterkomme eventuelle ønsker.